PREZYDENT MIASTA STARGARD
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W STARGARDZIE
UL. CZARNIECKIEGO 17
73-110 STARGARD
Wolne stanowisko urzędnicze:
ds. wspierania osób z niepełnosprawnościami w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Stargardzie.
Opis stanowiska:
Do zadań i obowiązków pracownika zatrudnionego na niniejszym stanowisku będzie należało w szczególności :
- podejmowanie działań mających na celu przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu oraz aktywizację, wsparcie i integrację osób z niepełnosprawnościami
- współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu, aktywizacji, wspierania i integracji osób z niepełnosprawnościami,
- prowadzenie procedury zmierzającej do przyznania dotacji organizacjom pozarządowym na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej, opracowywanie umów dotacyjnych oraz kontrolowanie prawidłowości wykorzystania przyznanych dotacji,
- obsługa Zespołu doradczego ds. Osób z Niepełnosprawnościami,
- podejmowanie działań mających na celu zapewnienie prawidłowego i zgodnego z założeniami funkcjonowania środowiskowych domów samopomocy,
- prowadzenie spraw z związanych z realizacją usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych a także usług opieki wytchnieniowej i asystenta osobistego,
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
– zmienne tempo pracy,
– częste kontakty z klientami zewnętrznymi,
– odporność na stres, konieczność szybkiego reagowania,
– praca przy monitorze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu w styczniu 2023 r. wyniósł 4,1%
Wymagania konieczne:
1) wykształcenie wyższe,
2) co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej,
3) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania preferowane:
1) doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi,
2) kreatywność, w tym przede wszystkim umiejętność analizy problemu, proponowania różnych metod jego rozwiązywania oraz realizacji najlepszej rozwiązań,
3) wysoka kultura osobista, dobry kontakt z ludźmi, umiejętność empatycznego słuchania i zrozumiałego wyjaśniania,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) znajomość ustaw: ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, o pomocy społecznej.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV) – bez wizerunku i bez nr PESEL,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (po zatrudnieniu wymagane dostarczenie zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach.
Oferty należy składać lub przesyłać pocztą w terminie do dnia 02.03.2023r. (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Stargardzie) na adres:
Urząd Miejski w Stargardzie ul. Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. wspierania osób z niepełnosprawnościami w Wydziale Polityki Społecznej”
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Oferty które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 577-16- 68
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach rekrutacji przez Urząd Miejski w Stargardzie jest Prezydent Miasta Stargard. Dane Urzędu: ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17, telefon: 91 578-48-81, e-mail: urzad@um.starqard.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: a.rudnicka@um.stargard.pl
- Cel i podstawy przetwarzania: Dane osobowe kandydata zawarte w ofercie pracy na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane będą w oparciu o przepisy prawa, w szczególności art. 221 § 1 Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych, w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym. Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Urzędzie Miejskim w Stargardzie. Pozostałe dane osobowe ( np. PESEL) przetwarzane będą na podstawie Pani/ Pana dobrowolnej zgody, która może być odwołana w dowolnym momencie.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i rozstrzygnięcia naboru, następnie zgodnie z zapisami Instrukcji Kancelaryjnej oraz wewnętrznych regulacji po okresie 3 miesięcy niszczone (oferty rozpatrzone negatywnie) lub archiwizowane przez okres 5 lat. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy uzyskali rekomendację do zatrudnienia będą umieszczone na tablicy ogłoszeń oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy – zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania (poprawiania), usunięcia (usunięcie danych, na które Państwo wyrazili dobrowolną zgodę).
- Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez państwa innych danych jest dobrowolne.